ПЛАН заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в ЗОШ № 58 на 2021 рік
Місяць | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
Протягом року | 1. Забезпечення інформацією сайта школи щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за № 2657 – VIII. 2. Розміщення на шкільному веб-сайті, дошці оголошень: · Телефон довіри; · Правила поведінки здобувачів освіти. | ЗДНВР | |
3. Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічними працівниками | Педагогічний колектив | ||
4. Участь у вебінарах і тренінгах «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» | Педагогічний колектив | ||
5. Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Класоводи 1-4-х класів | ||
6. Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій | Психолог, соціальний педагог | ||
7. Співбесіди з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | Психолог, соціальний педагог | ||
Січень | 8. Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Психолог, соціальний педагог | |
9. «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | ЗДНВР Педагог-організатор | ||
10. Година спілкування «Мова знущання: як відрізнити булінг від стьобу» (8 класи) | Класний керівник | ||
Лютий | 11. Загальношкільний квест «Булінгу - НІ» | Педагог-організатор, психолог, соціальний педагог | |
12. Година спілкування «Проблема булінгу очима підлітка» - (7-11 класи) | Класні керівники | ||
13. Година спілкування «Безпечний інтернет» (1-11 класи) | Класні керівники 1-11 класів | ||
Березень | 14. Конкурс плакатів проти насильства «Психологічне та фізичне насильство у школі. Хто має відповідати за законом?» | Учнівське самоврядування | |
15. Виступ агітбригади учнівського самоврядування «Як правильно дружити» | Педагог-організатор Учнівське самоврядування | ||
16. Розвивальне заняття «Як приборкати власних драконів» (3-ті класи) | Класоводи | ||
Квітень | 17. Заняття з елементами тренінгу «Обери безпечний шлях» (4 клас) | Класовод | |
18. Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» (1-4 класи) | Вчитель інформатики в початкових класах | ||
19. Звіт про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу. | ЗДНВР | ||
Травень | 20. Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів | Психолог, соціальний педагог | |
21. «Скринька довіри» | Всі учасники освітнього процесу | ||
22. Години відвертого спілкування за участю представників ювенальної превенції Національної поліції | ЗДНВР | ||
Вересень | 23. Місячник «Зупинимо булінг разом!» | ЗДНВР | |
24. Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Класоводи 1-4-х класів | ||
25. Засідання учнівського самоврядування «НЕ допускай проявів булінгу над собою. Допоможу другу» | Педагог-організатор | ||
26. Година спілкування «Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити» (5-й клас) | Класний керівник | ||
Жовтень | 27. Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» | Голова МО | |
28. Тренінг для учнів 5-6 класів «Як не стати учасником булінгу» | Психолог, класні керівники | ||
29. Тренінг для учнів 7-8 класів «Як не стати учасником булінгу» | Психолог, класні керівники | ||
30. Тренінг для учнів 9-10 класів «Як не стати учасником булінгу» | Психолог, класні керівники | ||
Листопад | 31. Розвивальне заняття «Я та інші» (2 клас) | Класоводи | |
32. Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Психолог, залучені фахівці | ||
33. Імітаційна гра для учнів 5-8 класів «Жертва у дитячому колективі. Як навчити школяра протидіяти булінгу» | Класні керівники 5-8 класів | ||
Грудень | 34. Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг» | ЗДНВР | |
35. Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Психолог | ||
36. Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Класні керівники | ||
37. Година спілкування «Кібербулінг як проблема порушення прав людини» (7-мі класи) | Класні керівники |
Коментарi