Вихователі ГПД

/Files/images/Хачаянц.jpg

Хачаянц Вікторія Олександрівна

Стаж роботи: 37

Категорія: перша

Освіта: Калінінський державний університет . Спеціальність: викладач російської мови та літератури.

Педагогічне кредо: «Жити, щоб здорових дітей ростити, успіхам, діям творчим їхнім радіти».

/Files/images/Седова.jpg

Сєдова Олена Валеріївна

Стаж роботи: 14 років

Категорія: друга

Освіта: Бердянський державний педагогічний університет. Спеціальність: вчитель початкових класів.

Педагогічне кредо: «Зробити працю школяра джерелом розумового задоволення і духовної радості».


Режим роботи ГПД

1-4 класи – понеділок - п’ятниця з 12.00 до 18.00.

Успішна робота групи продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота, але й від того, наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонально побудованого режиму (з точки зору психолого-педагогічних і гігієнічних вимог) залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності учнів. Правильний режим виховує у школярів такі якості, як організованість, дисциплінованість, охайність. Найбільш типовими порушеннями режиму дня є недостатнє перебуванні дітей на свіжому повітрі, обмеження занять фізичною культурою, відсутність рухливих ігор. Режим дня погоджується з лікарем, обговорюється на педраді, затверджується директором школи. Режим будується диференційовано залежно від вікових та індивідуальних особливостей, періодичності фізіологічних функцій; передбачає чергування всіх видів діяльності, перебування на свіжому повітрі не менше 3 годин. Правильно організована робота у групі продовженого дня дає можливість гармонійно об`єднати навчання і виховання; організувати позакласну діяльність та дозвілля дітей відповідно до їх інтересів і побажань; надавати їм кваліфіковану допомогу у виконанні домашніх завдань.

Обсяг домашніх завдань:

  • для учнів 1 класу домашні завдання не задаються;
  • для учнів 2-го класу – 45 хвилин;
  • для учнів 3-го класу – 1 година 10 хвилин;
  • для учнів 4-го класу – 1 година 30 хвилин.

Самопідготовка

Самопідготовка–обов’язкове заняття дітей у групі продовженого дня. У групі продовженого дня створюються сприятливі умови для організації навчальної діяльності учнів як єдиного процесу пізнання на уроці та під час самостійної роботи самопідготовки. Успішність навчальної роботи залежить від того, наскільки органічно пов’язані урочна і позаурочна діяльність учнів. У групі продовженого дня учитель має більше можливостей для систематичного формування навичок навчальної праці школярів і виховання в них позитивного ставлення до навчання. Самопідготовка сприяє систематичному закріпленню та засвоєнню знань.

Домашні завдання учні других класів виконують під керівництвом педагога-вихователя. До послуг групи – бібліотека, спортивний і актовий зали, навчальні кабінети, ігрова кімната.

У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і законами України, нормативними документами Міністерства освіти і науки, статутом і планами школи; дотримується Конвенції про права дитини.

У вихователів груп продовженого дня більше можливості навчити дітей багатьом іграм, прищепити любов до них, досягти того, щоб вони твердо увійшли у дитячий побут. Для цього створюються необхідні умови, розкладом передбачається спеціальний час.

Кiлькiсть переглядiв: 443

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.