ПЛАН заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в Запорізькій гімназії №58 на 2023 рік
№ з/п | Заходи | Термін виконання | Відповідальний | Примітки |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) | ||||
1. | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» | Лютий | ЗДНВР | |
2. | Наради з питань профілактики булінгу (цькування): з педагогічними працівниками;з технічним персоналом. | Лютий | Адміністрація | |
3. | Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду | Лютий | Кл. керівники | |
4. | Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Лютий | Практ. психолог | |
5. | Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Лютий | Відповідальний за сайт | |
6. | Оформлення тематичного стенду | Березень | Практ. психолог | |
7. | Участь у акції «16 днів проти насильства» | Листопад | Пед. колектив | |
8. | Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Вересень | Кл. керівники | |
Робота з працівниками школи | ||||
9. | Проведення навчальних нарад для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування | Весняні канікули | Адміністрація, практ. психолог | |
10. | Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з педагогічними працівниками та технічним персоналом | Осінні канікули | Адміністрація, практ. психолог | |
11. | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Зимові канікули | Практ. психолог, залучені фахівці | |
12. | Консультування класних керівників адміністрацією закладу з проблемних ситуацій | Впродовж навчального року | Адміністрація | |
Робота з учнями | ||||
13. | Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Впродовж року | Класні керівники, запрошені спеціалісти | |
14. | Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі | Впродовж року | Класні керівники | |
15. | Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Жовтень | Класні керівники, вихователі ГПД | |
16. | Тиждень толерантності | Листопад | Педагог-організатор, практ. психолог, класні керівники | |
17. | Імітаційна гра для учнів 4-х класів «Насильство – це…» | Грудень | Класні керівники, вихователі ГПД | |
18. | Інформаційна акція «16 днів проти насильства» | Листопад-грудень | Педагог-організатор | |
19. | Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» | Січень | Класні керівники, вихователі ГПД | |
20. | Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» | Лютий | Класні керівники, вихователі ГПД | |
21. | Конкурс плакатів проти насильства «StopBulling» | Березень | Педагог-організатор | |
22. | Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». | Впродовж року | Практ. психолог, класні керівники | |
23. | Виставка малюнків «Ми різні, але рівні» | Квітень | Педагог-організатор | |
24. | Бесіди учнів щодо протидії булінгу з представниками поліції, соціальної служби тощо | Впродовж року | ЗДНВР | |
Робота з батьками | ||||
25. | Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу в учнівському середовищі» | Впродовж року/за потреби | Адміністрація школи, класні керівники | |
26. | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Жовтень | Практ. психолог | |
27. | Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» | Впродовж року | Класні керівники | |
28. | Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Впродовж року | Адміністрація, практ. психолог, класні керівники | |
29. | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | За потреби | Класні керівники | |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | ||||
30. | Анонімне анкетування учнів 5-9 класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Грудень | Практ. психолог | |
31. | Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Грудень | Практ. психолог | |
32. | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Травень | Практ. психолог | |
33. | Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | Щоквартально | ЗДНВР |
Коментарi