Місяць | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
Протягом року | 1. Забезпечення інформацією сайта школи щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за № 2657 – VIII. 2. Розміщення на шкільному веб-сайті, дошці оголошень: · Телефон довіри; · Правила поведінки здобувачів освіти. | | ЗДНВР |
3. Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічними працівниками | | Педагогічний колектив |
4. Участь у вебінарах і тренінгах «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» | | Педагогічний колектив |
5. Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | | Класоводи 1-4-х класів |
6. Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій | | Психолог, соціальний педагог |
7. Співбесіди з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | | Психолог, соціальний педагог |
Січень | 8. Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | | Психолог, соціальний педагог |
9. «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | | ЗДНВР Педагог-організатор |
10. Година спілкування «Мова знущання: як відрізнити булінг від стьобу» (8 класи) | | Класний керівник |
Лютий | 11. Загальношкільний квест «Булінгу - НІ» | | Педагог-організатор, психолог, соціальний педагог |
12. Година спілкування «Проблема булінгу очима підлітка» - (7-11 класи) | | Класні керівники |
13. Година спілкування «Безпечний інтернет» (1-11 класи) | | Класні керівники 1-11 класів |
Березень | 14. Конкурс плакатів проти насильства «Психологічне та фізичне насильство у школі. Хто має відповідати за законом?» | | Учнівське самоврядування |
15. Виступ агітбригади учнівського самоврядування «Як правильно дружити» | | Педагог-організатор Учнівське самоврядування |
16. Розвивальне заняття «Як приборкати власних драконів» (3-ті класи) | | Класоводи |
Квітень | 17. Заняття з елементами тренінгу «Обери безпечний шлях» (4 клас) | | Класовод |
18. Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» (1-4 класи) | | Вчитель інформатики в початкових класах |
19. Звіт про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу. | | ЗДНВР |
Травень | 20. Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів | | Психолог, соціальний педагог |
21. «Скринька довіри» | | Всі учасники освітнього процесу |
22. Години відвертого спілкування за участю представників ювенальної превенції Національної поліції | | ЗДНВР |
Вересень | 23. Місячник «Зупинимо булінг разом!» | | ЗДНВР |
24. Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | | Класоводи 1-4-х класів |
25. Засідання учнівського самоврядування «НЕ допускай проявів булінгу над собою. Допоможу другу» | | Педагог-організатор |
26. Година спілкування «Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити» (5-й клас) | | Класний керівник |
Жовтень | 27. Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» | | Голова МО |
28. Тренінг для учнів 5-6 класів «Як не стати учасником булінгу» | | Психолог, класні керівники |
29. Тренінг для учнів 7-8 класів «Як не стати учасником булінгу» | | Психолог, класні керівники |
30. Тренінг для учнів 9-10 класів «Як не стати учасником булінгу» | | Психолог, класні керівники |
Листопад | 31. Розвивальне заняття «Я та інші» (2 клас) | | Класоводи |
32. Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | | Психолог, залучені фахівці |
33. Імітаційна гра для учнів 5-8 класів «Жертва у дитячому колективі. Як навчити школяра протидіяти булінгу» | | Класні керівники 5-8 класів |
Грудень | 34. Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг» | | ЗДНВР |
35. Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу (цькування) у школі | | Психолог |
36. Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | | Класні керівники |
37. Година спілкування «Кібербулінг як проблема порушення прав людини» (7-мі класи) | | Класні керівники |
Коментарi