У Запорізькій гімназії №58 Запорізької міської ради з 01.09.2022 навчання відбувається з використанням технологій дистанційного навчання на платформіGOOGLECLASSROOM

Шановні учні та батьки!

Уроки під час дистанційного навчання будуть проводитися згідно з чинним розкладом.
Уроки розпочинаються відповідно до затвердженого розкладу дзвінків.
Учителі самостійно визначають режим проведення навчальних занять (синхронний – у режимі реального часу через додаток Zoom, Google Meet) або асинхронний – у зручний для учнів та вчителя час — на платформі Google ClassRoom).
Звертаємо вашу увагу на те, що не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою гімназії, організовується у синхронному режимі – онлайн (рештазанятьвасинхронномурежимі).Усі навчальні матеріали, завдання до уроків, посилання на відео-уроки, інструкції щодо формату проведення уроку, завдання для самостійної роботи та терміни їх виконання будуть надаватися вчителями учням 1-9-х класів — на освітній платформі GoogleClassRoom.

Облік навчальних досягнень учнів 5-9 класів проводиться на платформі nz.ua, доступ до якої мають усі діти і батьки учнів.
Практичний психолог гімназії, за потреби, буде проводити індивідуальні та груповіконсультаціїдлябатьків та учнів.

У разі виникнення запитань, у першу чергу, Ви можете звернутись до вашого класного керівника – вашого порадника та помічника.
Звернутися до адміністрації гімназії, практичного психолога, вчителів ви можете через електронну пошту, розміщену на сайті гімназії.

Дорогі діти! Пам’ятайте, що період дистанційного навчання – це не канікули, тому виконуйте завдання щодня і не відкладайте їх на потім.
Бажаємоусімдоброгоздоров’я!

Гімназія чекає на зустріч із вами!

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ НА ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

№ уроку 1 КЛАС 2-4 КЛАСИ 5-9 КЛАСИ
1 08.30 – 09.05 08.30 – 09.10 08.30 – 09.15
2 09.25 – 10.00 09.25 – 10.05 09.25 – 10.10
3 10.20 – 10.55 10.20 – 11.00 10.20 – 11.05
4 11.25 – 12.00 11.25 – 12.05 11.25 – 12.10
5 12.20 – 12.55 12.20 – 13.00 12.20 – 13.05
6 13.25 – 14.10
7 14.20 – 15.05

Правила поведінки під час дистанційного навчання

УЧНЯМ

ЯК ДОДАТИ ВИКОНАНЕ ЗАВДАННЯ У CLASSROOM

ПОСИЛАННЯ НА КОРИСНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ

Національна освітня платформа "Всеосвіта"

Освітній проєкт "На Урок"

Національний центр "Мала академія наук"

Дистанційні платформи для навчання, саморозвитку та отримання допомоги й перевіреної інформації

ПОРАДИ БАТЬКАМ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

1. Скласти чіткий розклад / режим.

Стабільність і зрозумілість — це те, що для дітей створює якусь зону безпеки. Адже саме в безпеці діти прагнуть розвиватися, вчитися і пізнавати світ. Складіть новий розклад для дитини. Повісьте його на видноті, намагайтеся дотримувати режиму дня (підйом в один і той же час, перерви, прийом їжі тощо). Режим позитивно позначається і на нервовій системі дитини.

2. Організувати робочу зону.

Якщо немає своєї кімнати, то хоча б свій куточок + навушники. Бажано, щоб в кімнаті були ТІЛЬКИ потрібні для «цього» уроку матеріали. Усі зайві предмети, що відвертають увагу, доцільно прибрати. Також на працездатність дитини впливає світло — яскраве і холодне освітлення стимулює мобілізацію систем організму і підвищує пильність.

3. Організувати форму.

Дитина не повинна сидіти в піжамі. Вона і так навчається вдома (у дітей будинок не асоціюється з навчальною діяльністю, а більше з відпочинком). Учневі буде значно простіше надіти на себе «роль учня» і переключитися на заняття, якщо він буде одягнений у відповідний (асоціюється з навчанням) одяг. Це якась уніформа, що допомагає не забувати, де ти і що ти робиш.

4. Робити перерви.

Фокус уваги школяра на відеоконференції / уроці 20 хвилин. Не більше. У старших школярів 30 хвилин і то у разі внутрішньої мотивації й інтересу до предмета. Скільки триває відеоурок? 40? 45 хвилин? Дитина докладає чимало зусиль, аби сконцентруватися і зрозуміти, що їй через екран намагаються донести. Енергії витрачається більше, ніж на звичайному уроці. Тому вкрай важливо, аби діти перемикали свою увагу і відпочивали між уроками (по можливості не в гаджетах). Братися до виконання домашньої роботи, яку чомусь задають в онлайн-школі, доцільно не раніше, ніж за годину-півтори після закінчення уроків. Дитині потрібно переключитися, відпочити, пограти і перезарядитися.

5. Заохочувати спілкування з однолітками.

Провідна діяльність школярів середніх і старших класів — це спілкування. Та й в цілому школярі (зокрема молодші) звикли проводити багато часу в колективі спілкуючись, тому можуть відчувати дискомфорт в ізоляції. Заохочуйте спілкування, розмови, скайп-колли, можливо, навіть якісь ігри онлайн з однокласниками. Загалом, створюйте і заохочуйте умови, у яких дитина може поспілкуватися з однолітками (безпечно, звісно ж).

6. Знизити очікування і вимоги.

Нові умови навчання, тиск суспільства, страхи і тривога заважають дитині розуміти і вчитися як раніше. Отже, якщо помітили, що оцінки й успішність вашого сина / дочки погіршилася — НЕ СВАРІТЬ І НЕ ТИСНІТЬ, а навпаки, зверніть увагу на ситуацію. Адже це може бути однією з ознак стресу. Дитина потребує допомоги і відкритого діалогу з батьками. Дітям складно. Якщо ми ще будемо стояти у них над душею, вимагаючи тільки позитивних оцінок, то це посилить їхню тривогу, погіршить стосунки з ними. Зараз як ніколи вдалий час для перегляду і переосмислення своїх вимог стосовно дитини.

7. Мотивувати і помічати успіхи.

Не змушуємо дитину, а мотивуємо! Водночас не забуваємо відзначати її успіхи. Якщо порівнюємо, то тільки із самим собою. Навчайте дітей помічати хороше в обставинах, що склалися, розмовляйте, хваліть і підтримуйте. Ось такі базові та найнеобхідніші правила, що допоможуть правильно організувати процес дистанційного навчання.

Рекомендації для учнів та батьків щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в домашніх умовах під час карантину

Дата події: 30.10.2020

Шановні батьки та учні!

Адміністрація ЗОШ №58 повідомляє, що заняття для учнів будуть проводитись у синхронному та асинхронному режимі.

А саме:

Синхронний режим– взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасникиодночасноперебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.

Асинхронний режим- це взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо.

Вам необхідно:

1. Отримати у класного керівника розклад занять і терміни проведенняonline-уроків у синхронномурежимі.

2. Звернути увагу на те, що всі уроки у даному розкладі проводятьсяonline у строго відведений час.

3. Знайти коди доступу та ідентифікатори доступу до участі вonline-конференціях, які проводятьсявсинхронномурежимі (коди доступу розташовані в розкладі уроків на платформі HUMAN).

4. Зайти за посиланням для участі вonline-конференціях у додатку ZOOM під своїм власним прізвищем та ім’ям.

5. Звернути увагу на те, що інші навчальні заняття, згідно з основним розкладом, проводяться асинхронно - цього ж дня, у вільний від інших уроків час.

ПРОТОКОЛ
ЗАПОРІЗЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І_ІІІ СТУПЕНІВ №58
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
НА ПЕРІОД ОБМЕЖУВАЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ЗВ'ЯЗКУ З ПАНДЕМІЄЮ COVID-19
з 02.11.2020 р.

Цей документ – практична інструкція, яка допоможе зберегти здоров’я наших дітей.

Це практичний покроковий план, реалізація якого дає можливість істотно зменшити ризик захворюваності.

Наша мета – повноцінний освітній процес у безпечних умовах.

ВХІД ДО ПРИМІЩЕНЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО В ЗАХИСНИХ МАСКАХ

1. Початкова школа (1-4 класи) здійснюють навчання у кабінетах закладу освіти:

Клас № каб.
3
2
5
1
12
4 8

Початок занять о 8-30

Початкові класи заходять до приміщення закладу освіти згідно схеми:

Центральний вхід

Час прийняття Класи Відповідальний учитель
07.45 – 08.10 1 Скоблякова Т.В.
2-Б Борзова Н.В.
3 Б Булат С.Д.

Запасний вихід№ 3

Час прийняття Класи Відповідальний учитель
07.45 - 08.10 2 - А Ковальська Н.О.
3-А Ткаченко О.В.
4 Кісєляк О.Г.

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

ПОЧАТКОВА ШКОЛА
№ уроку Перші класи
Початок уроку Закінчення уроку Тривалість перерв, хв. Здійснюється харчування
1 8.30 9.05 20 хв. Сніданок 1а, 2а, 2б
2 9.25 10.00 20 хв.
3 10.20 10.55 30 хв.
4 11.25 12.00 20 хв.
5 12.20 12.55
13.00 13.30 Обід ГПД
2-4-ті класи
№ уроку Початок уроку Закінчення уроку Тривалість перерв, хв. Здійснюється харчування
1 8.30 9.10 15 хв.
2 9.25 10.05 25 хв. Сніданок 3а, 3б, 4
3 10.30 11.10 25 хв.
4 11.35 12.15 15 хв.
5 12.30 13.10 15 хв.
13.25 14.05 Обід ГПД

2. Учні 5-10 класів навчаються дистанційно згідно розкладу уроків.

Щодня уроки розпочинаються о 9:00 з ZOOM уроку (онлайн-конференція) або Google Classroom (асинхронно).

Посилання на розклад уроків:

для здобувачів освіти:

3. У зв’язку з участю випускників у ЗНО та на підставі листа Департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради від 29.10.2020 № 01.01-21/2540 для учнів 11-го класу організовано проведення очних консультацій з навчальних предметів, віднесених для складання ЗНО з дотриманням протиепідемічних вимог.

Учні 11-х класів здійснюють навчання в кабінетах закладу освіти згідно розкладу уроків.

Клас № каб.
11 10

Учні 11-го класу заходять до приміщення закладу освітичерез центральний вхід

Розклад консультацій з навчальних предметів, віднесених для складання ЗНО:

№ уроку (час проведення) Понеділок Вівторок Середа Четвер
1 09.00-09.30 - - Англійська мова (Касілова Ю.А. Англійська мова (Касілова Ю.А.
2 09.40-10.10 - - Історія (Зелена Н.М.) Українська література (Відішева Н.М.)
3 10.20-10.50 Природничі науки (Резніченко С.Б.) Українська мова (Відішева Н.М.) Історія (Зелена Н.М.) Українська література (Відішева Н.М.)
4 11.00-11.30 Природничі науки (Резніченко С.Б.) Українська мова (Відішева Н.М.) Алгебра (Бойко М.В.) Алгебра (Бойко М.В.)
5 11.40-12.10 Алгебра (Бойко М.В.) Геометрія (Бойко М.В.) Геометрія (Бойко М.В.)
6 12.20-12.50 Алгебра (Бойко М.В.) Геометрія (Бойко М.В.)

Учителі 11-х класів самостійно контролюють тривалість уроків та перерв (без дзвоників)

3. Учителі, які проводять уроки в ZOOM, ОБОВ’ЯЗКОВО відмічають відсутніх в класному журналі на платформі Human для інформування класних керівників та батьків про участь учнів у освітньому процесі.

Дистанційне навчання здійснюється відповідно: Стратегії ЗОШ № 58.

Стратегія Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 58 Запорізької міської ради Запорізької області щодо організації дистанційного навчання у 2020/2021 н.р.

Порядок
дій щодо відновлення освітнього процесу в разі зміни рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 (зони) на території міста
в Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №58
Запорізької міської ради Запорізької області

1. Нормативна база.

  • Постанова КМУ від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
  • Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 29.07.2020 № 1/9-406 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 04.08.2020 № 1/9-419 «Щодо необхідності створення безпечних умов для організованого початку 2020/2021 навчального року»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 05.08.2020 № 1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»
  • Лист Департаменту освіти і науки ЗМР від 13.08.2020 № 01.01-21/1841 «Про надання рекомендацій»
  • Протокол позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і НС м. Запоріжжя № 40 від 31.08.2020.

2. Загальні положення.

Організація освітнього процесу в закладі освіти під час карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 буде здійснюватися в залежності від рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 («зелений», «жовтий», «помаранчевий» або «червоний»).

«Зелений рівень» – низький ступінь захворюваності, «Жовтий рівень» – допустимий ступінь захворюваності, «Помаранчевий рівень» – середній ступінь захворюваності – організація освітнього процесу буде здійснюватися за гнучким графіком.

«Червоний рівень» – високий ступінь захворюваності - у разі віднесеннятериторії міста до «червоної зони» із забороною відвідування здобувачами освіти шкіл - організація освітнього процесу буде здійснюватися з використанням дистанційних технологій.

3. Тимчасовий режим роботи закладу.

Структура навчального року на період карантину є гнучкою. Педрада має право вносити зміни до термінів початку та закінчення семестрів, термінів проведення канікул з урахуванням епідеміологічної ситуації у м. Запоріжжя. До внесення змін встановити наступну структуру навчального року й розклад початку й закінчення навчальних занять:

1. Навчальний рік розпочинається 01.09.2020 року

2. Навчальні заняття в 2020/2021 році організовуються за семестровою системою:
І семестр – з 01.09.2020 по 25.12.2020
ІІ семестр – з 11.01.2021 по 28.05.2021.

Канікули провести в терміни:
Осінні: 22.10.2020 – 01.11.2020
Зимові: 26.12.2020 – 10.01 2021
Весняні: 22.03.2021 – 28.03.2021

3. Школа працює за п’ятиденним режимом роботи щоденно, крім суботи, неділі та святкових днів з 8.00 до 18.00 год.

4. Встановлено гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти:

  • Початкова школа: 08.10 – 12.10;
  • Основна школа: 08.30 – 14.10;
  • Старша школа: 08.30 – 15.05.

5. Доступ батьків та сторонніх осіб до закладу освіти заборонено, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.

6. З метою запобігання скупчення здобувачів освіти, доступ до приміщення закладу освіти забезпечується через:

- Центральний вхід: 1, 2-Б, 3-Б, 5, 6 класи;
- Запасний вихід № 2: 8-Б, 9,10, 11;
- Запасний вихід № 3: 2-А, 3-А, 4, 7-А, 7-Б, 8-А.

Центральний вхід

Час прийняття Класи Відповідальний учитель
07.45 – 08.10 1 Скоблякова Т.В.
2-Б Борзова Н.В.
3 Б Булат С.Д.
08.10 – 08.20 5 Ольховик С.А.
6 Бойко М.В.

Запасний вихід№ 2

Час прийняття Класи Відповідальний учитель
08.10 – 08.20 8-Б Лузіна В.М.
9 Касілова Ю.А.
08.20 – 08.30 10 Відішева Н.М.
11 Зелена Н.М.

Запасний вихід№ 3

Час прийняття Класи Відповідальний учитель
07.45 - 08.10 2 - А Ковальська Н.О.
3-А Ткаченко О.В.
4 Кісєляк О.Г.
08.10 - 08.20 7 - А Біденко Т.І.
7 - Б Гаркуша О.С.
8 - А Бідненко Т.В.

7. Закріплено навчальні кабінети за класами:

Початкова школа Основна школа Старша школа
1 клас- каб.№3; 2-А – каб.№2; 2-Б – каб.№5; 3-А – каб.№ 1; 3-Б – каб.№12; 4 – каб.№8 5 – каб. біології; 6 – каб.№11; 7-А – каб.№16; 7-Б – каб.№17; 8-А – каб.№14; 8-Б – каб.№20; 9 – каб. хімії; 10 – каб.№19; 11 – каб.№10

8. Ранкова зустріч учнів початкових класів – 08 : 15 – 08 : 25 (по можливості, на свіжому повітрі).

9. Попередній дзвоник на І урок - 8 : 25.

10. Початок занять для 5-11 класів о 8 : 30.

11. Здобувачі освіти навчаються у І зміну.

12. В другу зміну функціонують ГПД (понеділок – п’ятниця):

  • 1-х класів з 12.00 до 18.00;
  • 2-х класів з 12.00 до 18.00;
  • 3-4 –х класів з 12.00 до 18.00.

Навчальні заняття регламентуються розкладом уроків, затвердженим директором школи.

4. Створення умов для мінімізації ризику інфікування учасників освітнього процесу:

1. До початку занять вчителі початкових класів та класні керівники проводять моніторинг стану здоров'я учнів шляхом опитування щодо самопочуття , а також організації регулярної комунікації з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я учнів.

2. Допуск до роботи працівників здійснюється за результатами термометрії (t>37,2°); допуск до навчання учнів без ознак ГРЗ; за наявністю ознак – тимчасова ізоляція, інформування батьків, медичної установи.

3. Відведено спеціальне приміщення (медкабінет, кабінет №6) для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури.

4. Під час входу до закладу освіти, пересування приміщеннями закладу освіти обов’язкове використання захисних масок або респіраторів. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях.

5. У кожному навчальному кабінеті відведене спеціальне місце для дезінфекції рук, забезпечено наявність засобів дезінфекції.

6. Питний режим для учасників освітнього процесу забезпечується шляхом використання із використанням індивідуального або одноразового посуду.

7. Харчування здобувачів освіти організовано відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України (згідно затвердженого графіка).

8. 01.09.2020 року учні проходять цикл інструктажів з БЖД (вступний, первинний), в тому числі щодо дотримання обмежень задля запобігання поширенню короновірусної хвороби.

9. Після кожного уроку здійснюється провітрювання навчальних приміщень впродовж не менше 10 хвилин.

10. За сприятливих погодних умов забезпечується проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

11. Прибиральниками службових приміщень забезпечується проведення в кінці робочого дня (навчальної зміни) очищення та дезінфекція поверхонь, вологе прибирання приміщень закладу освіти.

12. Після завершення останнього уроку учитель зобов’язаний вивести учнів із приміщення закладу освіти.

13. Обмежено проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, засідань конкурсних комісій, конференцій трудового колективу).

14. При встановленні рівня епідемічної безпеки поширення СОVID-19:

  • «зелений», «жовтий» - під час проведення заходів, враховувати вимоги: 1 особа на 5 кв. метрів площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі);
  • «помаранчевий» - під час проведення заходів, враховувати вимоги: 1 особа на 10 кв. метрів площі будівлі або території.

5. Забезпечення якості освітніх послуг.

Педагогічним працівникам закладу спланувати й провести заходи з виявлення рівня опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати корегуюче навчання: систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями.

Здійснити попередню підготовку учасників освітнього процесу до впровадження технологій дистанційного навчання (освоєння технологій дистанційного навчання, технічне забезпечення роботи он-лайн, методичний супровід, психологічна підтримка) за умови переходу міста у «Червону зону».

6. Прикінцеві положення.

Виконання розроблених, схвалених Педагогічною радою алгоритмів дій, Порядків, Рекомендацій є обов’язковим для усіх учасників освітнього процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 296

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.